مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مهر 1402 ساعت 09:202023-10-04پزشكي

این نکته طلایی را در درمان ناباروری از یاد نبرید 


یکی از نکات مهم در پیشگیری از ناباروری این  است که زوجین نگرانی و اضطراب نداشته و اطمینان داشته باشند که با درمان، - ایسنا/خراسان جنوبی یک کارشناس ارشد مامایی گفت: یکی از نکات مهم در پیشگیری از ناباروری این  است که زوجین نگرانی و اضطراب نداشته و اطمینان داشته باشند که با درمان، باروری حاصل می شود.

فرشته درایتی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: مردان باید سعی کنند که محیط را برای خود و همسرشان آرام سازند تا این افراد آرامش داشته باشند وی افزود: بهتر است پیش از بارداری برای بررسی سلامت دهان و دندان به یک دندان پزشک مراجعه کنید چراکه تغییرات هورمونی دوران بارداری می تواند شما را مستعد بیماری های لثه کند.

این کارشناس ارشد مامایی بیان کرد: در جلسات معاینات پیش از بارداری، پزشک سوابق پزشکی شخصی و خانوادگی، وضعیت فعلی سلامت شما، داروها و مکمل های مصرفی را بررسی خواهد کرد؛ مصرف برخی داروها و مکمل ها در زمان بارداری خطرناک است و باید حتی پیش از تلاش برای باردار شدن متوقف یا جایگزین شود چراکه برخی از این مواد در بافت چربی بدن ذخیره و مدتی باقی می ماند.

وی تصریح کرد: مراجعه به موقع به متخصص کمک می کند تا درمان زودتر آغاز شده و با هزینه کمتر، پس در همان زمان طلایی به متخصص مراجعه تا شانس های بیشتری در باروری داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

این نکته طلایی را در درمان ناباروری از یاد نبرید 

این نکته طلایی را در درمان ناباروری از یاد نبرید